DISKEEPER




Diskeeper ,satu kemestian untuk pemilik PC


Ramai pemilik pc di luar sana pasti mengalami keadaan di mana komputer mereka menjadi slow setelah lama digunakan.Keadaan ini pasti menyusahkan pengguna.Pada kali ini saya akan memperkenalkan sotware utk defrag pc anda.
diskeeper 2011 cracked
Saya telah menggunakan nya selama 6 bulan dan prestasi laptop saya telah meningkat.dan tak lagi slow sebelumnya.Anda boleh download diskeeper di http://storage.diskeeper.com/28117/trial/Diskeeper2011_ProPremier_958.exe.Saya menggunakan diskeeper 2008 2011 pro premeir. "Set it,and forget it" ,begitulah kehebatan diskeeper.setelah diinstall,and tidak perlu lagi memeriksanya setiap hari.Ia fully automated defragmentation dalam penyelesaian meningkatkan prestasi sistem dan kelajuan pc. Amat berguna kepada pengguna server ataupun SOHO. pasti anda akan melihat perubahannya.anda boleh download cracknya  Selamat mencuba.kalau ada apa2 comment tu,just share dgn saya..

Comments

Anonymous said…
Perfect Disk is the best compare to diskeeper