Kopi segera dan orang bujang

Sebagai seorang bujang,kopi segera atau instant coffee 3in1 adalah wajib ada disetiap dapur bujang.
Tidak kiralah Kopi Radix,Kopi Tongkat Ali,Kacip Fatimah,Nescafe dan banyak lagi.
Kehidupan sebagai seorang bujang membuatkan diri ini agak malas untuk membancuh kopi sebenar.Nak letak gula,cremer .

Namun dengan adanya kopi segera,kita dapat menikmati kopi yang cukup rasanya dengan hanya menambah air panas.Dah dapat jimat masa dan dapat dinikmati segera.Bagi yang suka minuman sejuk,cuma tambahkan ice dan nikmati instant coffee sejuk dikala mentari panas.Fuhh terasa nyaman.

kopi segera pilihan saya
Amalan meminum kopi segera bermula sejak saya melanjukan pelajaran ke kolej.Sebelum tu,tak pernah saya nak sentuh kopi segera ni.Namun keadaan berubah.Masa dan persekitaran mengubah tanggapan saya terhadap instant coffee.Kuantiti bertambah ketika musim2 exam.Bersengkang mata hingga larut malam semata-mata nak buat revision.Instant coffee jadi peneman.

Sehingga kini,walaupun dah meninggalkan zaman kolej dan berkerja saya masih menjadikan amalan meminum instant coffee.Tak kira lah apa jenama ,yang penting instant coffee.

Update 19March 2020
Saya dah kurang minum 3in 1 kopi ni..Sejak usia meningkat ,lebih prefer kopi o kosong atau tea tarik di



Comments

dalieassgaffney said…
Videoslots_bet.com - YouTube
Videoslots_bet.com · Videoslots_bet.com download youtube videos · Videoslots_bet.com. · Videoslots_bet.com · Videoslots_bet.com · Videoslots_bet.com.